H9Yo8ojg

Pražské Hard Rock Cafe představuje nový burger inspirovaný jejich ambasadorem Lionelem Messim!

Hard Rock Cafe představuje zbrusu novou položku na menu – Messi Burger – který je součástí probíhající kampaně Hard Rock International „LIVE GREATNESS“ ve spolupráci s fotbalovou legendou Lionelem Messim. Od 1. 3. je tento kulinářský zážitek, na jehož receptuře se Messi osobně podílel, k dostání v restauracích Hard Rock Cafe po celém světě.

Restaurace Hard Rock Cafe je velmi hrdá na to, že díky dlouhodobému partnerství mezi Hard Rock International a Lionelem Messim, může nyní na svoje menu připsat nový burger, který obsahuje všechny oblíbené chuťové komponenty legendárního hráče.

Messi Burger má hned deset delikátních ingrediencí. Když se do něho fanoušci Hard Rocku a Messiho zakousnou, dostanou dvojitou porci mletého hovězího masa, sýr provolone, chorizo, zkaramelizovanou červenou cibuli s pikantní uzenou omáčku Hard Rock podávanou na opečené housce s natrhaným římským salátem a vyzrálými rajčaty. Messi Burger je k dostání za 295 Kč.

„Je nám ctí posunout naše partnerství se světově uznávanou fotbalovou hvězdou Lionelem Messim a kampaň LIVE GREATNESS na další úroveň, a to rovnou prostřednictvím Messiho vlastního pohledu na naše Legendary Steak Burgers,“ říká Jon Lucas, COO společnosti Hard Rock International. „Jsme nadšení, že můžeme na našem trávníku přivítat fanoušky Hard Rocku a Messiho, aby ochutnali burger inspirovaný Messiho oblíbenými chutěmi a zprostředkovali jim tak nezapomenutelný zážitek.“

Hard Rock Cafe je mezinárodně uznávaný brand, který provozuje kavárny po celém světě, jenž ročně navštíví miliony hostů. První Hard Rock Cafe bylo otevřeno v Londýně v roce 1971. Značka poté expandovala do velkých měst jako je New York City, Los Angeles, Chicago, Miami, Paříž, Sydney a dalších. Hard Rock Cafe nabízí jedinečný kulinářský zážitek se závazkem podávat vždy čerstvé a vysoce kvalitní suroviny. Aby v HRC uspokojili neustále se měnící chutě zákazníků, často rozšiřují své menu o časově omezené nabídky, inovativní koktejly a podobně.

O LIVE GREATNESS

V roce 2021 se Messi spojil s Hard Rockem v rámci kampaně s názvem LIVE GREATNESS, která je zaměřená na fanoušky fotbalu a hlavně lidi, kteří si umějí užívat život. Cílem kampaně, kterou má Hard Rock v DNA už od prvního otevření v Londýně v roce 1971, je inspirovat a vyzývat své zákazníky, aby si plně užívali života prostřednictvím zábavy a hlavně jídla. Tímto partnerstvím se Hard Rock také vrací ke svým kořenům, protože na začátku 70. let původní londýnská pobočka sponzorovala místní fotbalový klub a vyrobila pro něj jednoduchá týmová trička s logem Hard Rocku, která se posléze stala ikonickými. Hard Rock a Messi odhalili novou kolekci zboží, která zahrnuje některé z Messiho legendárních symbolů jako je číslo 10, lev nebo jeho vlastní logo.

Sdílejte na:

    Láka vás burger inspirovaný Lionelem Messim?

    Galerie
    Kategorie Buďte MAXI IN

    Mohlo by se Vám líbit